Dagen!

Skola till 15:20.. fett segt men ändå rätt chill dag.
 

På idrotten idag spelad vi Vollyboll Vilket menar att min arm ser ut som vetinte vad.... Den är rätt smachad. Eftersom jag  sörvar väldigt hårt = kommer långt men lite snett.. Och sen smachar jag den med knyttnäven när den ska över nätet .. " KÄNNER MIG STOLT GJORDE EN ASSNYGG SMACH SOM VAR RAK SOM KOM AS LÅNGT " 
 
Men min arm är svullen och lite små prickig och lite öm.. Men det går över!

Nu då.. Kom hem vid 4, tog en huvudvärks tablett.. kände att mitt huvud skulle explodera liksom... :O
Men nu efter två mackor lite pepparkakor + varm O´boy känner ja att jag mår lite bättre! Så ska ut fixa klart stallet ta in hästarna.och sen rida en sväng på dom!
 
klockan är liksom halv 5 och det är mörkt... :(
Jeppe får stå för bilden idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0