Dagens träning!

Hoppade Firran! 
Först, gick bra.. men eftersom jag inte känner henne helt så blir jag lite slö med skänklen och då hoppar hon men river och hoppar konstigt och blir osäker. Men sen när jag skräpte mig till sista biten av passet gick det så mycket bättre.  Annars gick träningen bra med henne och känner när vi kan varandra så blir det så mycket bättre.
 
Sen var det dags för min..Kompanjoorrrr.Thistle, han var helt duder fin. Lyssnade bra, fräch och fin och lydig Anna sa att det fanns inte så mycket att säga eftersom han såg så fräch och fin ut och jag gör det så lätt
 
" STOLT" 
Vi gjorde!!

Först hoppade vi på volt och sen olika linjer med kombination osv. 
 
Väldigt bra träning och är väldigt nöjd! Känns extra bra till helgen med sista starten för iår med Thistle!
Annars har jag Varit så hejdundrans duktigt och pluggat.. Lämnat in  lite NO grejss!! Lite försenade eftersom jag inte orkat göra dom.. BADASS!

Nej nu ska jag ta en dusch och sen sova! GoDnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0