Hur det var med bloggningen igår ?

Just nu sitter på mitt rum, ska strax byta om så ska jag ut och börja mocka och greja!
 
Så här ligger det till, blogg appen har dampat lite det står att jag har 3 st händelser.. Men det har jag inte och sen tog jag bort appen men då går det inte att publicera inläggen!
 
Där av att jag inte bloggade igår!
 
Efter skolan så väntade jag på Ebba & Felicia så gick vi och käka Pizza, sen köpte lite godis och sen gjorde vi en grej på stan! Efter det kollade vi runt lite och sen åkte Felicia med mig hem. Så skrittade vi ut hästarna, sen fick en spontan grej att åka till Ingared men det var alldeles Öde så vi åkte hem till Felicia och sen blev jag hämtad!
 
Idag då...
Jo jag ska byta om ut och och rida en häst och sen ge hästarna lunch där i mellan mockar jag boxarna rider 2 st till och sen in duscha byta om fixa mig och sen ska jag till en kömpizzz på tjejkväll typ :P
 
Men nu måste jag sätta fart så tjaou!
Så avslutar vi detta inlägg med en as snygg foto modell....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0