I think i need too update my blog?

Känner mig så himla duktig på bloggfronten??

men så här ligger det till.. Igår orkade jag inte blogga och eftersom jag är så fräänn så har jag surfat lite för mycket så det går super långsamt på min mobil.. och jag får inte WIFI till mobilen på mitt rum :O
 
Men jag har inte gjort så mycket.. ska kolla GG, städa mitt rum ut och mocka. Ge hästarna lunch och äta lite lunch själv.
 

Kanske om jag har tid att jag tar ut kameran så får ni lite nya bilder ? Någon snäll som vill ta kort på mig någon dag så hojta!

Behöver lite nya bilder...
 
Tänkte lite imorse.. ( jag tänkte) iallafall. jag skulle rida nu på förmiddagen typ.. men när jag släppte ut hästarna märkte jag att det typ var is på väge :O så tänkte att det kanske smälter bort under dagen?
 
har ju ändå inget annat planerat idag så stallet hela dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0