Hela Dagen och vrf..

Igår hängde Felicia med hem. Vi red ut Zack & Thistle.. hållde seriöst på att dö av skratt under hela ridturen.. hahah...  skit kul var det. Sen åkte hon med mig hem, så åt vi godis osv bara chillade. Sen sov hon över och åkte i dag 09:30 för hon skulle sälja GT!
 
Red igenom Cindy idag.. hon var lite pigg och ofokuserad, annars fin. Thistle Skrittade jag ut, men nu ska jag kolla några avsnitt av GG. Sen sova..
 
 
Idag då.. 
 
Jo idag.. har jag inte hunnit/orkat skriva något inlägg.. 
Känner att hela min blogg är dunder tråkig.. uppdaterar typ inte..Så vet inte vad jag ska göra...
KOMMENTERA GÄRNA.. annars kanske Bye Bye bloggen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Phootoshots på hästarna :)

Svar: Ja
emilyywissen.blogg.se

2013-10-26 @ 21:11:37
URL: http://isabellanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0