Så trött

Måste sova nu.

Idag, tömkörde jag Cindy och Otto. Gjorde ordning min lillasystes. Hästar så red jag och mötte Jenny vid bussen. Så red vi tillbaka. Efter de fick Jenny rida Thistle.. För jag orkar inte sitta och vara sur över att han inte lyssnar. Så för hoppningsvis imorogn på träningen lyssnar han bra.

Efter de åkte jag och Jenny till Alice. Carl har skadat benet. Och Alice red Xero så fick jag rida Rubin.  Vilket var kul och han var rolig att rida bara att jag är vann vid pigga hästar så att jag fick driva lite. Men sjävklart har jag ju ridit sega hästar. Så att det är ingen nyhet. Men han var väldigt fin.
Och han hoppade bra. 

Men nu måste jag sova så hörs imorogn.



Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Vilken fin och gullig blogg du har tjejen ,Kram :D

Ställ en fråga och få en kommentar tillbaka, svarar på era frågor i en video under uteritten, kul grej va ? KOM IGEN !
http://vibymuppen.horseworld.se/2013/10/09/good-morning/#respond

Svar: Tack så mycket dsm:)
emilyywissen.blogg.se

2013-10-09 @ 07:41:34
URL: http://vibymuppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0