Ska kolla på tv

Ätit pannkakor. Ska nu strax kolla på tonårs bossen. Därefter sova.men idag skulle jag ju försöka jobba Thistle iform. Ååh.. Det går seriöst inte så bra.. När jag hoppar av och arbetar han på marken är han kanon fin. Men när jag ska rida bara han drar upp huvudet och vill inte... Fast. Han har rätt stark nacke och är rätt stark i munnen. Och jag har lyckas få ner han någon gång. Men att gå där nere är väl inte för mycket begärt ?? 
Vet ni vad man kan göra ??? 
Sen red jag Cindy. Hon var fin. Lite mer stel till höger än till vänster. Annars var hon kanoners.

Imorgon vet jag inte hur dom ska ridas.Beror på vem jag ska rida.
Men  nu ska jag kolla på tv. Så vi hörs lite senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0