Varför Och så är det ! I DO I´T LIKE A BOSS!

Undrar ni varför min bloggning suger???
Har planerat ut detta inlägget rätt bra nu!
 
Ni som känner mig vet att jag hatar när man inte uppdatarerar sin blogg om man inte har skrivit det eller så!
 
Så tänkte ni väl.. Hallååå?`DU klagar alltid på mig så varför bloggar du inte själv?? 
 
Eller vissa tänker att det är la bara att kolla in senare!
 

Och ni sen förra veckan händer det spännande saker.. Inget jag ska avslöja! Och det gör att jag fokuserar på det istället för bloggen! 
 VIlket ni tycker är konstigt eller .. Vilken stor bortförklaring!
 
 
Allt du tänker har jag redan hört!... jag tänker så jag med!
 

Känner att nu får jag allt  skriva att  så här är det!
 

NI KAN INTE KLAGA PÅ ATT NI INTE HAR NÅGRA LÄSARE OCH LÄSER MIN BLOGG OCH SER MIN STATISTIK! 
 
Se vad du gör för fel??? 
 
*Du uppdaterar la inte?
* Dina läsare gillar la inte dina inlägg...
 
FATTAR DU INTE SJÄLV??? SER DU INTE NÄR DU GÖR FEL?? 
 
SLÄNG DIG I VÄGGEN! 
 
" Ja min blogg är perfekt" Hahahaha OMG där var jag så J*vla rolig att jag dog hahaha...
 
Hoppas ni fattade  ATT DET NI TÄNKER TÄNKER JAG!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0