Vi går mot toppen.. Från början nådde botten!

# för att alltid få till ett bra inlägg..# # på med Dunka musik# # På med hårdrock# # På me glad Musik# Bra du får den känslan du vill ha!
 
Där är en grej av alla grejer jag tänker på när jag skriver inlägg med känsla, inlägg med åksikter!
 
2. När låten är på tänker du på något du har sett idag/ förra veckan / någon du hör hela tiden?
Som Måste platta håret...
3. Tänk på att följ följa inlägget, har du valt att skriva ett lång inlägg... ska du fortsätta
4. Det tråkigaste åsiktinlägg jag kan läsa är " VA DIG SJÄLV" Va fan.... Jag somnar i halva inlägget, TÄNK FÖR F*N.
5.Tänk att inte skriva ut för mycket utan det ska göra läsarna nyfikna!
6.Läs bloggar med åsiktinlägg..
7. SEN SKIRV DET DU TYCKER..... KOM PÅ NÅGOT EGET!  ( bara för näthat är hemsk... måste man inte skriva en bok på 336 sidor bara för att verka bra?) 
 
 
fattar ni själva nu... 
Jag går på egen tanke..Därför heter det åsiktinlägg, finns inget mer boring än när alla ska skriva samma sak.. Alla har inte samma tankar,  lovar hjälper inte om du försöker skriva likadant och ändrar några ord från Nellie Berntsson.. Man ser det och man ser och hör på hela bloggen att det skriker DETTA ÄR INTE HEN!
 

Där drog vi till med ett roligt ord.. HEN!
 Vem fan kom på de???
 Nog snackat.. Kommentera om ni vill veta något annat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0