Dagen..!

Mitt internet på min mobil har laggat ut totalt, så kan inte blogga för det tar år och dar, tydligen har jag surfat för mycket.. så jag surfar för en lägre hastighet, men får nytt nästa månad.
 
 

Varit på Nääs från klockan halv 9 till 3 halv 4.
 stog på banan med Ebba, vi tog upp hinder, höjde byggde, hjälpte till med prisutdelningen.
 
Och Nääs lag kom 2:a.
 
Har fyllt vatte, fixat mat, ska ut och rida en lång tur på CIndy & Thistle och mocka!
 
Så nu vet ni varför jag inte har bloggat.. men ska försöka skriva några tidsinställda imorgon!
Så här fint var de hos Ebba, när alla 3 red fast 2 red och en åkte helskoter. och sen bytte jag och Felicia!
 
Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0