Idag..

Idag sa jag att uppdateringe inte skulle vara den bästa, men Linnéa  sitter med min mac så  är tvungen att blogga med min andra. ... Idag red vi ut en sväng, och hästarna var pigga och glada. Klippte Thistle idag, bårde Ben och kropp.. så nu är han snygg, om jag hinner imorgon ska jag klippa Cindy oxå.. inte bestämt hur jag ska klippa henne .
 
Men idag iskolan då .. i typ vinter kallt skulle vi gå runt en sjö på typ en timme.
sen  fick vi sluta. tog 12 bussen hem och sen började jag att fixa i stallet.
 
Eftersom Jenny ska tävla imorgon ska jag åka med mamma upp till stallet. Med Linnéa så, ska vi vara där hela dagen, putsa & packa + rida och greja.
 
Men ska försöka blogga imorgon.. kan göra dagen åt er om ni är snälla???
 
 
Men nu ska jag inte skriva mer utan ska strax sova så Godnatt!
Ảnh của •.• I'm lovin' it •.•
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0