Minaponnys ??

Jag och mina systrar rider och vi har 8 hästar 2 lånar vi alltså 6 st våra!
sen har vi hundar och allt de.
Jag har just nu 2 C-ponnys vid namn Cindy & Thistle!
Cindy är speciell ponny, men riktig rolig att rida och har vädlgit bra kapacitet för högre klasser, då jag har haft henne snart ett halvår, innan de hade min syster Henne, och vi köpte henne på film för 4 år sedan.
Cindy är född 1999 alltså lika gammal som mig  14. fyller 15 1 januari.
ras, mamma och pappa är Okänd.. vilket är lite synd.

  
Thistle eller Kingsby Thistle som han heter är import England, kom till Sverige när han var 1 år.
Han är liten C-ponny men hoppar dom högsta klasserna och fightas med dom större ponnysarna.Han är speciell, han vill att man låter han gå men ändå håller ben & stöd i handen annars lurar han en och stannar.Även lite stark. 
Men han är 15-16 år född 1998 eller 97. kom faktist inte ihåg.Och är en Exmoor. Och det är knappas några som tävlar från L:B upp till MSV som exmoor ponny.Då dom oftast går som utstälnings ponny eller ridskoleponny.
//:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0