Sorry för den kassa uppdateringen

Idag slutade jag 13:20 hemma vid halv 2 efter två ( gick hem) Sen så åt jag mat och sen bytte jag ut och började att fixa.
Sen skrittade jag Cindy.Sen red jag Thistle barbacka och med ett hack, hoppade ett litet språng ett kryss.. haha de var kul.Tror de eller Ej, han bockade efteråt. Sen tog jag de igen, och då stuttsade han efter. ( nästan bockade)
Sen fick jag rida Strutslen eller Puzzel, är la snällare?

hjälpte Jenny i stallet :O Kom in för en havltimme timme sedan eller något.

har 4-5 önskeinlägg som kommer upp denna veckan.
* Visa stallet.*Visa vilket smink jag använder till vardags.* Skriva om mina ponnys för nya läsare.* Visa hur/ vad jag gör i  stallet.* min dag.
Men nu ska jag fixa några inlägg eller kan bara fixa 2.
//:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0