Tävlingen + uppdateringen

Idag, tävlade jag Thistle i Kungsbacka. Red en bra runda och snabbast tid 20,99 sek. tvåan hade 22, något.

Så en vinst, med segertäcke presentkort och nyckelband + planket.

 

i själva gp klassen så var jag nolla startade som 38 av 40. inte nervös, satte en bra runda, slutade på delad 11 plats med Linus Herzig. vi bårda hade 58 och den sista som gick vidare till semin hade 58,5.. lite surt. men mitt protokoll var bra, bara att han var lite starx och svår reglerad.

Men super nöjd.

Kom även 5 i den klassen och fick ett prisentkort, en mössa och reflex och en kläddrulle. Sen fick man även en liten påse när man hämtade protokollet där var det två muggar eller ja, typ termos som man har kaffe i, fast liksom en kopp med lock.. ni fattar säkert, sen 200 % rabbat på hööks eller ja fick två stycken så därför är blev de 200.

 

Efter som jag kom 6 i fb tävlingen så där fick jag 300 kr på hööks idag fick jag 300kr och 100 kr + att jag har 150 kr som jag fick där någon annan tävling. Så shopping blir det här.

850 kr.

Ihelgen har jag varit med Linnéa och ridit, och hon har hjälpt mig och vi har haft skoj. tyvärr är det skola imorgon, video från rundorna får ni imorgon. För ska duscha och sen sova Godnatt!

 

Duktigt.. du läste allt!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0