Tränigen

Gick bra idag.
I början var hon fin, sen blev hon lite stressad.
Hoppade lite linjer & även plankor där man fick välja sina galoppsprång.
Började bra när vi hoppade linjerna sen börjar jag med de jag inte får göra, när jag ser ett stort avstånd och släpper allt. Då Cindy trampar om och river och Thistle stannar.
Så jag måste skärpa mig verkligen!

Men jag skärpte mig och vi hoppade lite högre och avslutade bra med super fina språng.
 
 

Två saker jag måste förbättra, min sits och skänkel läge och sen de med att inte släppa när jag tycker det känns bra utan mer jävla anama.
 
Men jag är nöjd över Cindy under träningen men jag måste skärpa mig!
 
 
 
//:Emily
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0